Erfan
قالب وبلاگ
درباره ي سايت

زندگي زيباست و زيبايي از آن ماست
موضوعات سايت
'گالري عكس
جك و لطيفه
جالب و خواندني
اس ام اس ها
اس ام اس مناسبتي
اس ام اس موضوعي
ضرب المثل
سخن بزرگان
دانلود ها
زندگي نامه و بيو گرافي ها
نويسندگان
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت Erfan خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







 

فول آلبوم ایرج بسطامی

 

 

 

بیوگرافی :

 

ایرج بسطامی (زاده ۱ آذر ۱۳۳۶ بم – درگذشته ۵ دی ۱۳۸۲ بم، طی حادثه زمین‌لرزه بم)، خواننده موسیقی سنتی ایرانی بود.

ایرج بسطامی در سال ۱۳۳۶ در شهرستان بم از خانواده‌ای هنرمند متولد شد. هر یک از اعضای خانواده او، از جد پدری گرفته تا پدربزرگ و پدر در زمینه خواندن آواز و نواختن سازهای مختلف تجربه داشتند. تولد و رشد ایرج در چنین خانواده‌ای به همراه استعداد ذاتی اش موجب گردید که او از پنج سالگی به خواندن آواز علاقه نشان دهد. این علاقه و پیگیری موجب شد که پدر بزرگ به استعداد شگرف وی در زمینه فراگیری آواز پی برده و بارها به دیگران تأکید کند «او در آینده خواننده بزرگی خواهد شد». از این رو، پدر ایرج کمر همت بست تا این کودک مستعد را در مسیر صحیح آموزش قرار دهد و اینگونه شد که ایرج نخستین معلم آواز خویش را در خانه و در هیئت پدر یافت. ایرج در این سال‌ها ردیف‌های آوازی در مکتب تهران سبک استاد عبدالله خان دوامی را نزد عمویش یدالله بسطامی فرا گرفت و در ادامه و در سن ۲۲ سالگی به جرگه شاگردان استادان آواز ایران پیوست.

وی در سنین نوجوانی مجذوب عمویش یداله بسطامی بود که مردی مهربان و از نوازندگان چیره‌دست بم و معلم موسیقی بود. در همین ایام گروهی با همکاری برادران بسطامی و با سرپرستی یداله بسطامی تشکیل شد که در رادیو و تلویزیون آن زمان و اردوهای رامسر اجرای برنامه داشتند. پس از آن ایرج با کمک زنده یاد حسین سالاری (از نوازندگان نامدار کرمانی) به کلاس آواز استاد محمدرضا شجریان راه پیدا کرده و به فراگیری آواز و ردیف‌های آوازی پرداخت. در آن زمان او علی‌رغم مشکلات راه و مسافت زیاد، هفته‌ای یک بار به عشق فراگیری آواز از بم به تهران می‌آمد.

بسطامی پس از چندی اتاقی در محله پامنار تهران اجاره کرد. به دلیل وقایع انقلاب تمرین‌های آواز برای او بسیار دشوار بود. اما وی تا آنجا که می‌توانست به این تمرین‌ها ادامه داد. بعد از تعلیمات استاد محمدرضا شجریان، عصر یک روز شنبه، در منزل وی با پرویز مشکاتیان آشنا شد. ایرج بسطامی پس از ۷ سال (در سال ۱۳۷۸)، کلاس را رها کرد و به فراگیری مبانی موسیقی نزد پرویز مشکاتیان (آهنگ ساز و نوازندهٔ نامی سنتور) پرداخت و کم‌کم نخستین آلبوم‌های خود را با مشکاتیان منتشر کرد. آلبوم‌های "افشاری مرکب "، "مژده بهار"، "افق مهر" و "وطن من" در همین دوره به بازار عرضه شدند.

در واقع مشکاتیان افشاری مرکب را ساخت و بسطامی در اوج آمادگی آن را اجرا کرد. قرار بود که این برنامه پنج شب در تالار رودکی اجرا شود اما به علت استقبال گسترده مردم، اجرا دو شب دیگر تمدید شد. بعد از آن نوار افشاری مرکب به بازار آمد. صدای بسطامی با استقبال مردم روبه رو شده بود. گروه عارف به سرپرستی پرویز مشکاتیان و آواز بسطامی برای اجرای کنسرت به اروپا رفت. در آن زمان بسطامی حدود ۳۳ سال داشت و اجرای این کنسرت‌ها شروعی برای موفقیت‌های بعدی او به شمار می‌آمد.

در "بوی نوروز" نیز که حاصل همکاری گروه دستان و آهنگ سازی محمدعلی کیانی نژاد می‌باشد و از کارهای به یادمادنی موسیقی ایران است او آواز خواند. سپس بسطامی با همکاری کیوان ساکت "آلبوم فسانه" و با کورش متین، "سکوت" و با حسین پیرنیا "تحریر خیال" و "رقص آشفته" را خلق کرد.

همچنین آلبوم "موسم گل" حاصل همکاری او با محمدرضا درویشی بود و در آن برخی از تصانیف قمرالملوک وزیری را بازخوانی کرد. آهنگ گل پونه‌ها (در آلبوم رقص آشفته) که نیزپس از مرگ وی در بم آوازه ملی یافت حاصل صدایش روی آهنگی از پیرنیا ست.

ایرج بسطامی در سن ۴۰ سالگی به اوج فعالیت خود رسید و در طول ۱۴ سال فعالیت ۱۱ کاست ماندگار، به یادگار گذاشت. آوازهای ایرج بیش تر بر پایه سنتور بود و در گام‌های بلند هیچ کس به مهارت وی نرسید، همچنین آوازهای دشتی و محای او نیز در کرمان و کل ایران دارای شهرت بسیاری است.

بسطامی هرگز ازدواج نکرد و علارغم اینکه در فقر شدید به سر می‌برد، سرپرستی خانوادهٔ برادر مرحومش را به دور از جنجالها و هیاهوهای هنری در شهرستان بم بر عهده گرفت. بسطامی بسیار فروتن بود و شاید این تواضع یکی از علت‌های کم تر شناخته شدنش تا قبل از خاموشی بود. او اجازه نمی‌داد عکسش بر روی نوارهایش درج شود و یا مقاله‌ای در موردش نوشته شود.

ایرج بسطامی در اوج فعالیت هنری خود با مرگ برادر روبه رو می‌شود و از این رو برای سرپرستی خانواده برادرش به بم بازمی گردد. او علاقه زیادی به برادر از دست رفته اش داشت. زمانی که برای تحصیل آواز به تهران رفته بود، برادر مخارج زندگیش را تقبل کرده بود و این بار نوبت ایرج بود که به بازماندگان برادرش ادای دین کند.

او به دور از جنجال و هیاهوی هنری در شهرستان بم و استان کرمان، به تدریس آواز برای جوانان محروم و مستعد بم و سرپرستی خانواده برادر مرحومش پرداخت.

وی که در اواخر عمر کوتاهش، به زادگاهش بم پناه آورده بود و در خانهٔ کاهگلی پدر زندگی می‌کرد، سرانجام در سحرگاه پنجم دی ماه ۱۳۸۲، و در پی زلزله بم زیر آوار ماند و به زرق و برق جهان و تمام متعلقاتش وداعی بلند گفت. در طی این زمین لرزه، ایرج بسطامی به همراه تمام اعضاء خانواده برادرش (به جز خاطره، دختر برادر ایرج) درگذشتند.

پس از مرگ بسطامی برخی از کارهای گذشته و کنسرت‌های وی با اهالی موسیقی و نیز آلبوم "بی کاروان کولی" «به همراه کیوان ساکت» انتشار عمومی یافت که الله مزار با هم نوازی سه تار بهداد بابایی از جمله این آثار بود. همچنین کتابی با عنوان سکوت گویا که در آن مجموعه نوشته‌ها درباره ایرج بسطامی و تمامی آثار خوانده شده توسط وی گرد آمده از سوی انتشارات آتنا به بازار کتاب عرضه شده است که این اثر در نخستین نمایشگاه موسیقی و آثار شنیداری هم عرضه شد.

علی شیرازی در این کتاب گفته است: «مرحوم ایرج بسطامی پس از دوره اول قطع همکاری پرویز مشکاتیان با محمدرضا شجریان با نوار کنسرت افشاری مرکب صدای خود را به میان مردم برد. صدایی که وسیع ترین صدا در بین خوانندگان ایرانی _ از بم تا اوج _ به شمار می‌رفت. صدایی بدوی و غریزی که دارای زنگ فوق‌العاده‌ای بود و در عین حال پرتحریر و با انعطاف به نظر می‌آمد. کسانی که صدای بسطامی را در زمان حیات او از نزدیک شنیده بودند معتقدند که این صدا هنگام ضبط در استودیو بیش از نیمی از مرغوبیتش را از دست می‌داد و می‌بایست آن را به صورت زنده و از نزدیک شنید.»



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : زندگي نامه و بيو گرافي ها , زندگي نامه خوانندگان ,

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 نویسنده : عرفان طهماسبي l بازدید : 145

 

فول آلبوم امید

 

 

 

بیوگرافی :

 

امید سلطانی معروف به امید متولد ۶ مرداد ۱۳۴۵{الیگودرز} خواننده پاپ ایرانی است. او در برنامه نکست پرشن استار یکی از اعضای هیئت ژوری است.

امید سلطانی در ششم مرداد ۱۳۴۵ در شهر الیگودرز دیده به جهان گشود. وی به همراه خانواده از ۵ سالگی به تهران آمد. در ۱۸ سالگی در جبهه جنگ حضور یافت. سپس برای تحصیل به ترکیه مهاجرت کرد و در آنجا برای تأمین نیاز مالی در کاباره‌ها به خواندن پرداخت.

اولین آلبوم او باران نام دارد که در ترکیه ضبط شد و به وسیله شرکت ترانه به مدیریت وارطان آوانسیان و جهانگیر طبریائی در سال ۱۹۹۲ میلادی در سراسر آمریکا و اروپا پخش شد.

بعد از موفقیت این آلبوم، امید راهی آمریکا شد. ثمره آن سال‌ها چهار آلبوم دیگر به نام‌های «هر دو عاشق» (۱۹۹۴)، «سربلند» (۱۹۹۵)، «حضرت عشق» (۱۹۹۷) و «پرسه‌های عاشقانه» (۱۹۹۸) بود.

پس از ارائه آلبوم «پرسه‌های عاشقانه» به علت پایان مهلت حضورش در آمریکا مجبور به ترک این کشور و مهاجرت به اسرائیل شد. حضور در اسرائیل و دور شدن از صحنه هنر امید را سخت دچار عذاب کرد.

پس از چند سال دوری، دوباره به آمریکا بازگشت و فعالیت خود را از سر گرفت. آلبوم «پیروزی» در سال ۲۰۰۲ شروع فعالیت‌های هنری امید پس ازسال‌های دوری بود. بعد از این، امید هر ماه کنسرت‌هایی را در شهرهای مختلف برگزار کرد. آلبوم کنسرت‌های امید آلبومی بود که در اکتبر ۲۰۰۴ توسط کمپانی آونگ عرضه شد.

امید هم اکنون مشغول تهیه هفتمین آلبوم خود با نام «ناامیدی هرگز» است.

او در سال ۱۳۹۲ به همراه توماس آندرس از اعضای گروه مدرن تاکینگ، ترانه ای را با نام ما یکی هستیم (به انگلیسی: We are one) اجرا کرد. این ترانه که تهیه کنندگی آن را فرهاد زند بر عهده دارد و اشعار آن را مریم جلالی سروده، در ۱۳ مرداد ارائه شد. فرهاد زند که ایده این همکاری و ترانه از آن اوست، در آلبوم آخر توماس آندرس با او همکاری داشته است. مضمون کلی آهنگ به مفهوم جهانی متحد اشاره دارد.

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : زندگي نامه و بيو گرافي ها , زندگي نامه خوانندگان ,

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 نویسنده : عرفان طهماسبي l بازدید : 134

 

فول آلبوم آغاسی

 

 

 

بیوگرافی :

 

نعمت‌الله آزموده معروف به آغاسی (۱۳۱۸ – ۱۳۸۴ خ) یکی ازشاخص ترین و سرشناس ترین خوانندگان موسیقی مردم‌پسند و کوچه بازاری دوره قبل از انقلاب ایران بود.

او در سال ۱۳۱۸ خورشیدی در دزفول به دنیا آمد آغاسی ها از خانواده های معروف و قدیمی دزفول هستند. وی با خواندن آهنگ‌هایی مانند آمنه و لب کارون در سالن‌های موسیقی لاله‌زار تهران علاقه‌مندان زیادی پیدا کرد. از یادگاری‌های به‌یادماندنی او شیوهٔ رقص بندری اوست که با چرخاندن دستمالی سفید در دستش انجام می‌داد.او پس از اجراهای موفقش در لاله‌زار نخستین خوانندهٔ لاله زاری بود که صدای او از رادیو و تلویزیون ملی ایران پخش شد.

آغاسی به دعوت منوچهر نوذری به سینما راه یافت و در کارنامه سینمایی اش هشت فیلم را ثبت کرده‌است. این فیلم‌ها عبارت‌اند از:

یکی خوش صدا، یکی خوش دست (۱۳۵۶)

خدا قوت(۱۳۵۶)

فراش باشی(۱۳۵۴)

بنده خدا(۱۳۵۳)

نعمت نفتی(۱۳۵۲)

فاتح دل‌ها(۱۳۵۱)

خیلی هم ممنون(۱۳۵۱)

ایوالله (۱۳۵۰)

آغاسی از دو ازدواج خود هفت فرزند و دو نوه دارد که یکی از فرزندانش به نام علیرضا اکنون به خوانندگی به سبک و سیاق پدرش مشغول است.

آغاسی در روز شنبه ۱۴ آبان‌ماه ۱۳۸۴ خورشیدی بر اثر سکته مغزی در سن ۶۶ سالگی در کرج درگذشت و در قبرستان امامزاده طاهر این شهر دفن شد.

 

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : زندگي نامه و بيو گرافي ها , زندگي نامه خوانندگان ,

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 نویسنده : عرفان طهماسبي l بازدید : 151

میلاد پیام آور توحید

صلح و مهربانی

سمبل صبر و شکیبایی

پیامبر اولوالعزم

حضرت عیسی مسیح (علیه السلام)

بر تمامی موحدین جهان تهنیت باد . . .



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : اس ام اس مناسبتي , اس ام اس روز كريسمس ,

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 نویسنده : عرفان طهماسبي l بازدید : 129

Have a lucky and wonderful 2012

My wishes for you, great start for Jan,

Love for Feb, peace for March,

No worries for April, fun for May,

Joy for June to Nov,happiness for Dec.

Have a lucky and wonderful 2012



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : اس ام اس مناسبتي , اس ام اس روز كريسمس ,

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 نویسنده : عرفان طهماسبي l بازدید : 140

سلام

این عید پاک رو به پاکترین دل دنیا تبریک میگم

امیدوارم بتونم قدر این پاکی رو بدونم

و سال دیگه هم بهت تبریک بگم

و پاکی رو باهم جشن بگیریم

کریسمس مبارک



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : اس ام اس مناسبتي , اس ام اس روز كريسمس ,

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 نویسنده : عرفان طهماسبي l بازدید : 135

 

میشه عکستو بدی بهم؟ که بابانوئل دقیقا بدونه برای کریسمس

چی باید بهم هدیه بده. کریسمس مبارک



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : اس ام اس ها , اس ام اس مناسبتي , اس ام اس روز كريسمس ,

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 نویسنده : عرفان طهماسبي l بازدید : 125

 

دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه،

یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق دوست به دوسته!



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : اس ام اس مناسبتي , اس ام اس روز كريسمس ,

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 نویسنده : عرفان طهماسبي l بازدید : 90

 

پیشنهاد هدیه کریسمس :

برای دشمن خود: بخشش

برای رقیب: تحمل

برای دوستانت:قلبت

برای خودت:احترام

کریسمس مبارک



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : اس ام اس مناسبتي , اس ام اس روز كريسمس ,

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 نویسنده : عرفان طهماسبي l بازدید : 95

** استشمام عطر خوشبوی رمضان از پنجره ملکوتی شعبان گوارای وجود پاکتان. **خبر آوردند که پیامبر، همه انسانها را به یک مهمانی بزرگ دعوت نموده است تا در پایان آن به مهمانان نمونه جایزه دهد. ** آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد به یاد من باش که من همیشه به یاد توام. از طرف بهترین دوست تو: خدا (سوره بقره آیه 152) “حلول رمضان مبارک” **شهر الرمضان الذی انزل فیه القرآن (ماه مبارک رمضان دوری از گناه، ما انس با قرآن، ماه ضیافت الله بر شما و خانواده محترمتان گرامی باد. “طاعت و عبادت شما قبول درگاه حق” **کاش که همسایه ما می شدی، مایه آرامش ما می شدی- هر که به دیدار تو نایل شود،یک شبه حلال مسائل شود. “یا مهدی ادرکنی” **در میکده گشودند، خدایا مپسند، که درین بزم و طرب ما، سوی تقوا نرویم. **سزاوارترین مردم به احترام کسانی هستند که به تادیب خود می کوشند. **می گویند هر وقت آب می نوشی بگو یا حسین(ع)، این روزها که آب می بینی و نمی نوشی آرام بگوی یا اباالفضل(ع.) ** نهج البلاغه: آرام باش، توکل کن، تفکر کن، سپس آستینها را بالا بزن، آنگاه دستان خداوند را می بینی که زودتر از تو دست به کار شده است. ** کاش در این رمضان لایق دیدار شوم، سحری با نظر لطف تو بیدار شوم- کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان، تا که همسفره تو لحظه دیدار شوم. ** به خدا نگو مشکل بزرگی دارم بلکه به مشکل بگو خدای بزرگی دارم. ** در حریم کبریایی به کریم اهل بیت(ع) توسل بجویید. انشاءالله حاجت رواست. ** میلاد کریم سبزپوش آل فاطمه، محرم مادر، تنهاترین سردار لشکر حیدر و غریب شهر پیامبر تهنیت باد. ** من اسیر کرم گل پسر فاطمه ام، حسنی ام بنویسی به روی کفنم.(میلاد کریم اهل بیت، غریب مدینه حضرت امام حسن مجتبی(ع) مبارک باد.) ** روزه داران به رهش جان ودل ایثار کنید، امشب از جام تولای وی افطار کنید.(میلاد کریم اهل بیت مبارک) ** مهمانی حق چه باصفا شد، میلاد امام مجتبی شد.(این عید بر عاشقان مبارک) ** امام حسن(ع) فرمودند: بهترین نیکویی، اخلاق نیکو است. ** تا خدا هست و خدایی می کند، مجتبی مشکل گشایی می کند. ** بنگر به مرتضی که در این ماه روزه را، با بوسه از لب پسر افطار می کند. **تشنه ام این رمضان تشنه تر از هر رمضانی، شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی- لیله القدر عزیزی است بیا دل بتکانیم، سهم ما چیست از این روز همین خانه تکانی. ** غم به دلم نشسته، بابا داره پر می گیره. ** خبر آوردند که امشب از هزار شب بهتر است و یک اتفاق ویژه می افتد و آن اینکه امشب دست ملکوت به طرف زمین کشیده می شود. ** تقدیری سراسر خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد. **به فرق نازنینش کی اثر می کرد شمشیر، یقینا ابن ملجم وقت ضربت یا علی گفت. (با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم.) ** وقتی به دنیا میآیی در گوشت اذان می خوانند، وقتی می میری بر بدنت نماز می خوانند، به راستی چه کوتاه است عمر. (به فاصله اذان تا نماز) **شب قدر سرنوشت یکسال ما تعیین می شود. این شبها را از دست ندهیم. برای تعجل فرج دعا کنیم. ** شنیدم عاشقی مستانه می گفت، اگر آتش به زیر پوست داری نسوزی گر علی را دوست داری. ** چشم ما و عنایت حیدر، دست ما و کرامت حیدر. یا علی(ع) ** فرشته ها برای آزادی انسانها از دستان شیطان و بخشش معاصی وبردن آنها به ملکوت مسابقه داده و منتظر ندای بنده های خدا هستند. اللهم لبیک. مرا دعا کنید. ** دعا بدون علی قابل اجابت نیست، که مهر اصل اجابت به هر دعاست علی- بزن تو دست توسل به دامن مولا، که درد جامعه را بهترین دواست علی(ع.) **خورشید چراغکی ز رخساره علی ست، مه نقطه کوچکی ز پرگار علی ست- هرکس که فرستد به محمد(ص) صلوات، همسایه دیوار به دیوار علی ست.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : اس ام اس مناسبتي , اس ام اس ماه رمضان ,

تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393 نویسنده : عرفان طهماسبي l بازدید : 93

امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید،

کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید.

.

.

.

امشب سر مهربان نخلي خم شد / در کیسه نان بجاى خرما غم شد

در کنج خرابه ها زنى شیون کرد / همبازى کودکان کوفه کم شد . . .

.

.

.

باشورحسینى وصلابت حسنى درسوگ علی میگرییم

دعايتان توشه  بی برگی ما . . .

.

.

.

امشب تمام آینه ها را صدا کنید  / گاه اجابت است رو به سوی خداکنید

ای دوستان آبرودار در نزد حق / درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید . . .

 

 

 

.

.

.

چون نامه جرم ما به هم پیچیدند / بردند به دیوان عمل سنجیدند

بیش ازهمگان گناه مابود ولی /  ما را به محبت علی(ع)بخشیدند . . .

 

 

.

.

.

مارا به دعا کاش فراموش نسازند / رندان سحر خیز که صاحب نفسانند . . .

.

.

.

از عرش صدای ربنا می آید / آوای خوش خدا خدا می آید

فریاد که درهای بهشت باز کنید / مهمان خدا سوی خدا می آید . . .

.

.

.

گویند کریم است و گنه می بخشد / گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم . . . ؟

.

.

.

شرمنده از آنیم که در روز مکافات / اندر خور عفو تو نکردیم گناهی . . .

.

.

.

یا رب ز تو امروز عطا می طلبم / هشیاری و بخشش خطا می طلبم

مقبولی روزه و نماز و طاعات / از درگه لطفت به دعا می طلبم  . . .

.

.

.

یکی ازبهترین وقت های دعا که مستجاب میشه وقتی هست که از همه چیز نا امید

هستیم و یک ذره غرور هم نداریم ، بخصوص اگر موقع افطار باشد . . .

.

.

.

ز مردم دل بکن یاد خدا کن / خدا را وقت تنهایی صدا کن

 

در آن حالت که اشکت می چکد گرم /  غنیمت دان و ما را هم دعا کن . . .

 

امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

درباره : اس ام اس مناسبتي , اس ام اس شب قدر ,

تاریخ : پنجشنبه 12 تیر 1393 نویسنده : عرفان طهماسبي l بازدید : 102

آیا در رؤیاهایتان ، سبکبالی و لذت پرواز روح را احساس کرده اید ؟

شب قدر، رؤیایی است که به حقیقت می پیوندد . . .

التماس دعا

.

.

.

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است

یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد

هر دلی از حلقه ای در ذكر یا رب یا رب است . . .

.

.

.

شب قدر است و قدر آن بدانیم /  نماز و جوشن و قرآن بخوانیم

 به درگاه خدا غفران و توبه /  به شرطی که سر پیمان بمانیم . . .

.

.

.

امشب به عشق حيدر ، ما را ببخش یکسر / جان حسین و زینب ، بر ما بده پناهی

آخر به بیت زینب ، بیمار دارم امشب / از ما مگیر او را ، جان حسن الهی . . .

.

.

.

با اینکه بد سرشتم با توست سرنوشتم  / دانم که در به رویم وا می‏کنی به آهی

ای نازنین نگارا تغییر ده قضا را / گر تو نمی ‏پسندی تقدیر کن نگاهی . . .

التماس دعاي ویژه

.

.

.

شب قدر، شب نیایش و شب بارش چشم های خاکیان بر شما آسمانیان مبارک باد

و التماس دعا در لحظات قشنگ خلوتتان . . .

.

.

.

شب قدر است و طی شد نامه هجر

سلام فیه حتی مطلع الفجر . . .

التماس دعا

.

.

.

آه امشب ليله القدر خداست / ذکر یا رب یا رب و وِرد و دعاست

گاهِ استغفار و دلْ لرزیدن است / گاه توبه، گاهِ آمرزیدن است

گاهِ عجز و التماس و هم نیاز / رو به درگاه حکیم چاره ساز . . .

 

.

.

.

تنگ غروب و ساحلِ شور و نوای  شب قدر

شکسته کشتی دلم، به ناله های  شب قدر

بر پرِ سجاده‌ی دل، گره نشسته، وا نما

ای گل سجاده نشین، به یک دعای  شب قدر . . .

.

.

.

بــگذار تا بمیرم در این شب الـــهی /  ورنه دوباره آرم رو روی رو ســیاهی

چون رو کنم به توبه، سازم نوا و ندبه /  چــندان که باز گردم گیرم ره تباهی

.

.

.

چون رو کنم به احیاء، دل زنده گردم اما / دل مرده می‏شوم باز با غمزه گناهی

گرچه به ماه غفران بسته است دست شیطان / بدتر بود ز ابلیس این نفس گاه گاهی

التماس دعا

.

.

.

این من و حجم شب و دستان خالی و خدا

آسمانی تیره و اشک و سکوت و انزوا

 ناله های جانگدازو گریه و امن یجیب

قبله و قلب و جوارج جملگی غرق دعا

 التماس دعا

.

.

.

فرشته ها در  شب قدر برای آزادی انسانها از دستان شیطان

و بخشش معاصی وبردن آنها به ملکوت مسابقه داده و منتظر ندای بنده های خدا هستند.

مرا دعا کنید

.

.

.

لیلةُ القدر است بس والا تبار / یک شب است و خیرش افزون از شمار

یک شب و آبی ترین شب های سال /  عاشقان گیرند در آن پَرّ و بال

تا به باغ سبز عرفان پَر زنند  /   تا طلوع صبحِ قرآن پَر زنند

.

.

.

سبدی دارم در دست ، می روم سوی خدا

یا علی می گویم ، می روم تا درگه نور و امید

تا به جایی که ملک ره نبرد ، می روم سوی خدا

سوی حق

سوی اُمید

.

.

.

آری امشب لیلة القدرِ خداست / گاه معراج شکوه افزای ماست

گاهِ مولا گفتن و یادِ علی(ع) /  زاده بیتِ خدا، اوّل ولّی

هر هر حق داده از کف تاب او /  هم نخستین کشته محراب، او . . .

.

.

.

ای قدْر بیا دل مرا گلشن کن / سرشار ز یاس و مریم و آوْشَن کن

در ظلمت شب روح و مَلَک چون بینم؟ / ای قدر بیا شب مرا روشن کن . . .

التماس دعا

.

.

.

ای کاش تا توانم بر عهد خود بمانم / شرمنده ‏ام ز مهدی وز درگهت الهی

تا در کفت اسیرم قرآن به سر بگیرم / چون بگذرم ز قرآن اُفتم به کوره راهی

.

.

.

در این شب جدایی در کوی آشنایی

هستم چنان گدایی در کوی پادشاهی

التماس دعا



امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

درباره : اس ام اس مناسبتي , اس ام اس شب قدر ,

تاریخ : پنجشنبه 12 تیر 1393 نویسنده : عرفان طهماسبي l بازدید : 106

مطالب گذشته
» خوشا به حال ترك شيرازي »» سه شنبه 13 اسفند 1392
» زندگي زيباست.... »» دوشنبه 12 اسفند 1392
» خرید گلس عمده و سود فروش آن »» جمعه 15 دی 1402
» . »» جمعه 14 آذر 1393
» ضرب المثل ل م ن و ه ي »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» ضرب المثل هاي ع غ ف ق ك گ »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» ضرب المثل هاي س ش ص ض ط ظ »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» ضرب المثل د ذ ر ز »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» ضرب المثل ج چ ح خ »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» ضرب المثل پ ت »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» ضرب المثل ب »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» ضرب المثل الف »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي محمد اصفهاني »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي كامران و هومن »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي فرامرز اصلاني »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي عباس قادري »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي عليرضا افتخاري »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي عليرضا عصار »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي شهرام شبپره »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي شادمهر عقيلي »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي ستار »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي سالار عقيلي »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي سياوش قميشي »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي جواد يساري »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي ايرج بسطامي »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي اميد »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» بيوگرافي آغاسي »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» اس ام اس كريسمس 6 »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» اس ام اس كريسمس 4 »» چهارشنبه 30 مهر 1393
» اس ام اس كريسمس 5 »» چهارشنبه 30 مهر 1393
تعداد صفحات : 30
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب محبوب
جك و لطيفه بازدید : 439
زندگي زيباست.... بازدید : 211
عكس شير بازدید : 203
ضرب المثل پ ت بازدید : 203
ضرب المثل ج چ ح خ بازدید : 195
بدان كه ميداني بازدید : 193
الاغ بازدید : 193
عكس طبيعت بازدید : 191
عكس دو اسب زيبا بازدید : 189
آرش كمانگير بازدید : 187
گلايه قران از ما بازدید : 187
روانه بازدید : 185
تا گل هيچ بازدید : 183
سمت خيال دوست بازدید : 175
خبرنامه
برای اطلاع از آپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود
نظر سنجي
آيا وبلاگم را پسنديديد؟

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به Erfan مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

Erfan